Wednesday, November 3, 2010

Training..

Semalam, saya telah berpeluang menghadiri 'product-knowledge' training untuk kereta Proton Inspira di Proton Holdings. Pada sesi terakhir, kami telah dibawa melihat sendiri 2 unit Proton Inspira iaitu model 1.8 Mannual (E) dan 2.0 CVT Auto (Premium).

Apa yang dapat saya simpulkan, model ini adalah sesuatu yang di'cari' oleh golongan eksekutif muda serta mereka yang gemarkan prestasi! Saya pasti, ia akan menjadi 'hot-cake' dalam saingan sekelasnya nanti.

Saya difahamkan, pelancaran besar-besaran akan diadakan pada 10 November 2010. Berita paling baik, pelancaran bagi zon selatan (N.Sembilan-Melaka-Johor) akan diadakan di negeri Melaka.

Ini bermakna, bagi anda yang berada di kawasan selatan, anda bukan saja berpeluang untuk menyaksikan secara 'LIVE' kereta-kereta Inspira ini, bahkan anda juga boleh buat 'test-drive' kereta ini pada 12-14 November, 2010 bertempat di pasaraya Jaya Jusco (Baru-bersebelahan pasaraya TESCO dan berhadapan Melaka Sentral), Peringgit, Melaka.

Datanglah beramai-ramai ke Melaka pada 12-14 November ini.

TEMUJANJI DENGAN SAYA (ZAFA)
UNTUK
'VIP TEST-DRIVE'

SMS NAMA PENUH & LOKASI ANDA KE:
019-6664949

No comments:

Post a Comment